all this time i was wasting hoping you would come around

jag har fortfarande inte rört mig från sängen,
ska fördriva lite tid medans jag funderar ut vad mitt nästa steg är..


RANDOM STUFF:
Någon/några som förstår dig : josefine
Någon som du längtar efter : johanna
Någon som du hatar : palla hata
Vem kramade du senast : victor
Vem kysste du senast : sasha
Vem ringde dej senast : fräki
Vem ringde du senast : wallström
Har du några kärleksproblem : nej
Har du ätit något idag : macka
Har du gråtit idag : nej
Har du skrattat idag? : nej

JAG:
Är singel : nej
Saknar någon just nu : ja
Är rädd för att bli övergiven : nej
Svär ofta : ja
Sjunger i duschen : nej
Morgonperson : nej
Skrattar åt mina egna skämt : ja
Vill ha barn : ja
Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt : ja

HAR DU/ ELLER HAFT?
Glasögon/linser : nej
Piercingar : ja
Syskon : ja
Pojk/flickvän : ja
Jobb : ja
Rymt hemifrån någon gång : ja
Sagt "jag älskar dig" till någon : ja
Varit kär : ja
Brutit ett ben någon gång : nej
Ljugit om var jag är för mina föräldrar : ja
Varit på en blind date : nej
Somnat gråtande : ja

BRUKAR DU:
Titta dej själv i spegeln : ja
Drömma mardrömmar : nej
Klä dig i svart : ja
Lita på folk : ja

SISTA PERSONEN SOM:
Skrek på dig : fräki
Du fick sms från : petra
Du snackade med på msn : mega

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0