you think your right but you were wrong. i knew all along that you can't take me for a ride, i'm not a fool out so you better run and hide. i'm trouble

åh jag vill bara pussa på lisa och så vill jag bara pussa på johan.
och vet ni varför?
det heter tanken är det som räknas och det har de här två små änglarna kommit på. fick ett julkort av lisa idag, ett personligt och fint julkort. mitt alldeles egna och årets första. satt och log när jag läste igenom hela långa texten. åh puss lisa, puss. love uu


nu börjar det äntligen lugna ner sig för idag, de sista gästerna har precis gått. ska tagga ner med ett par avsnitt sex and the city och sen slagga fett. imorgon ska vi till mormor ganska tidigt och kommer väl hem när det börjar mörkna där på eftermiddagen någon gång.
var mysigt hos pappa idag, de där satungarna kan man ju inte annat än älska så att hjärtat nästan spricker. så gosiga så man ramlar ihop och vill stoppa ner dem i fickan och ta med dem hem.
jocke skjutsade hem mig vid fem som planerat i alla fall och då fixade jag med det sista här hemma. det kom folk och det åts julmat, lektes lekar och bara allmänt tjattrades och åts på julgodis och annanas. julens bästa (i matväg) i vår familj är ändå julmust, rökt lax, rischoklad och pizza. vad brukar ni ha på ert julbord? kör ni old school eller kör ni en modernare variant? är lite intressant att veta. hos pappa är det grisfötter, janssons frestelse, sylta och hela köret, kanske inte något jag föredrar direkt men det är kul att se hur olika folk har.

(bilderna är inte från idag)

jag - gud vilken snygg skjorta du har.
ossian - jaa tack!
jag - vem har du fått den av egentligen?
ossian - den har jag fått av... du :D


och förresten, happy sannas day allihopa! <3
puss och sov gott

ni som håller ett öga på min facebook emellanåt har nog redan sett den här, men fuck vilken charmig kille. jocke har lärt honom låtsasrapa ifall ni undrar vad han håller på med..

man kan sli-cka och sma---ka på den


Kommentarer
Postat av: L

älskar dig också

2009-12-24 @ 11:18:55
Postat av: Amina.

HAHA, ååååååh smälter

2009-12-28 @ 13:52:23
URL: http://minaminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0