you had your fun and i couldn't write this one without you

tjabba tjena. ligger här i sängen och har precis tryckt i en tvätt i maskinen. kollade studera.nu också precis och insett att jag blivit antagen till två kurser i vår, barn och ungdomar i det mångkulturella samhället och socialpsykologi a. är också reserv på två andra, hjärna och beteende och logopedlinjen. allt på uppsala universitet. skulle med andra ord vara skönt att få veta hur det blir med coopfan nu så man vet hur man ska prioritera. ifall man bara får lite tider på coop har man ju tid att läsa någon kurs medans ifall man får jobba mycket på coop (håll tummarna) inte ens har tid att tänka tanken att läsa en kurs.
borde visserligen få reda på lite mer om coop i veckan så man får helt enkelt hoppas, kan inte göra så mycket mer i nuläget. livet är hårt.

aaaaaaaaaaaannars då kompisar, waddap med er? själv har jag för typ en timme sen kommit hem från lunchdejt med walle. himla mysigt. vaknade rätt sent för jag hade lite svårt att sova igår................... ingen kommentar på det, sanna kan styrka.

ska hoppa in i duschen nu och sen tagga lite inför ikväll, stripp står på schemat.
vi kör all in såklart.

Kommentarer
Postat av: Sanna

ja byter man kläder hela natten får man inte mycket sömn. you naughty girl

2009-12-09 @ 17:53:08
Postat av: Martina

GLÖM COOP, jag har jobb åt dig på Grabbarnas! KOM NER NU!

2009-12-10 @ 18:17:17
URL: http://martinamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0