when the sun come out to play

jag har fått mail av h&m med en glimt av våren. really? kom igen.. det har inte ens varit jul än och det är flera minusgrader ute och jag ska redan börja tänka på vad jag ska ha på mig i vår? nehej du, det tänker jag banne mig inte göra. då blir jag bara så sugen att det kommer sluta med att jag går ut i shorts och kofta i snökaoset.

har förövrigt blivit accepterad ett konto på videofy.me nu så borde väl göra lite förundersökningar runt en videobloggning, eller vad säger ni? skulle vara smidigare ifall man hade en inbyggd cam+mic i datorn, hoppas innerligt att tomten kommer med en sådan i övermorgon.
är förresten helt sjukt att det är dagen före dagen före dopparedagen, för mig skulle det lika gärna kunna vara oktober fortfarande. sjukt också att även jag ska få fylla 19 snart, på söndag nämligen - 5 dagar kvar. och då är det bara ett år kvar till 20, vilket varenda annan jävel fyller redan om en månad eller två. men jag klagar inte.

zup.

Kommentarer
Postat av: Petra

va?? jag sa att JAG va ironisk

2009-12-22 @ 13:54:28
URL: http://hallonegott.blogg.se/
Postat av: Petra

ja, bangar inte på såna frukostar :(

2009-12-22 @ 15:49:45
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0