well they'll take your soul if you let them, but don't you let them. you just call out my name and you know wherever i am i'll come running to see you again

kompisar, kompisar, kompisar - god morgon. (känns nästan som när man gick i skolan när man är uppe den här tiden varje dag)
ställde klockan igårkväll igen, tänkte ut en bra tid att gå upp så att jag skulle få sova så länge som möjligt. vaknade imorse, tyckte det var extremt jobbigt att behöva kliva upp. kallt i rummet och varmt under täcket, jag vet att ni vet känslan. efter bara ett par minuters övertalning av mig själv -om att jag verkligen inte har någon möjlighet att sova lite till då jag har en tid att passa i sthlm- gick jag upp. efter att nu ha kikat på the voice och checkat läget på facebook och klockan inte ens är i närheten av att jag behöver skynda mig har jag insett att jag ställde klockan en timme förtidigt. jag måste verkligen vilja att jag ska lida.

winter, spring , summer or fall
all you have to do is call
you've got a freind

Kommentarer
Postat av: Chanto

sv: tack tack.. :)

2009-12-18 @ 14:30:44
URL: http://chanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0