we weren't born to follow

får väl avsluta denna julafton med en bild på ansiktet bakom dontshednotears, tagen för cirkus tre sek sen. nu tänkte jag avsluta julaftonen med lite sex and the city (ja jag är inne i en sån där period igen, och överväger nästan att ta med boxen till thailand). har varit en relativt mysig dag, missförstå mig rätt - jag tycker fortfarande att hela julgrejen är överskattad, men det har faktiskt varit rätt mysigt. mycket släkt och folk runt omkring och så har jag bara tagit det lugnt (imorgon däremot, då blir det andra bullar). ätit har jag gjort också, känns som att allt julen handlar om i min familj är att hetsäta tills man kräks. vad man gör då är att vänta en halvtimme tills maten har trillat ner någon centimeter i halsen så man kan ta en fika. det sjuka med mig är att när jag sen ligger i soffan på kvällen och känner mig fetis så in i helvete, så mätt att jag nästan exploderar, då tänker jag något i stil med "hm, man borde kanske poppa sig en skål popcorn". sagt och gjort liksom. men sen tog det stopp kan jag meddela, nästan sådär att det är jobbigt att stoppa in tandborsten i munnen för man drar igång kräkreflexen bara av att känna något mellan framtänderna. nice som fan.
hur har er julafton varit? upp till förväntning eller bara knaseri?
nej hörrni, ska slita mig härifrån nu - satc var det ja. puss och kram sötnosar <3

Kommentarer
Postat av: Moa

Puss sötnos!



Vi ses ikväll!

2009-12-25 @ 12:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0