that's when the dj dropped my favorite tune

hemma igen från både intervju (1½ timme, say what), lunch hos pappa och en snabbvisit hos farmor. känns skönt att ha intervjun klar nu när man gått och väntat så länge men känns lite läskigt också, slutgiltigt på något sätt. nu kan jag inte göra mer liksom, bara vänta. mammas nummer fick de också eftersom det kan vara svårt att få tag i mig via telefon later on. blir kanon det här vet ni. men åh, jag vill så jävla gärna ha det här jobbet!

ska gå och kirra en rostmacka eller två nu, blir nog sen middag för min del. ska träffa victor om någon timme och sen få massage igen vid 19. så är väl hemma vid 8tiden eller så.
så later mahfakkas, puss

middag i sunnersta, nyår 08-09
(vet ni förresten, här om dagen frågade jag ifall det var 2011 nu.. tjejen med kollen som sagt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0