to save me from tears i'll give my heart to someone special

good morning vietnam.. eller kanske god morgon alaska eller något annat snötäckt ställe. sitter här i köket och käkar frukost (julbröd och ett glas pressad citron och lime, snoreriet har fortfarande inte släppt helt och ni har ju koll på min förkylningskur) och glor ut på snökaoset utanför fönstret. funderar på om man ska våga sig ut idag. igår blev det både klänningsuppsyning här hemma och julklappsinhandling med sanna. eftersom jag är helt klar med julisarna nu så ska jag nog slå in hela skiten idag. träffa josefine ska jag göra också, men det lär ju bli på eftermiddagen. ska sluta kladda på mobilen när jag äter nu så, puss så länge.


(från fönstret i mitt rum visserligen och inte köket men skitsamma, nu kanske jag kan lura er att jag bor på landet haha)

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag ser allt vilka snyggingar som gömmer sig i ramen. ojoj, hur kan de vara singlar hela bunten?

2009-12-21 @ 11:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0