things ain't right without you

god morgon sötnosar. tänker inte ens fråga hur ni mår idag eftersom jag ändå inte får något svar (lol) hahaha

frukost framför mtv som vanligt och just nu spelas den här låten. grymt bra även fast den är lite överspelad hemma hos mig. å andra sidan så är väl allt som inte är melissa horn okej just nu (där har vi en tjej som är helt överspelad här hemma, men grymt duktig är hon). sitter med en stor kopp oboy också och bara känner hur underbart det är. jonas tipsar om att ha i blockchoklad i oboyen. man gör som man gillar liksom, gillart.

åh så himla roligt med gästbloggarn. jag och maria som planerat sen en månad tillbaka att köra blått på nyår, så kommer fashionista och talar om att FÄRG DET SKA MAN HA. ja vi klagar inte. jag har min blåa hänger i garderoben sen en tid tillbaka och till den tänkte jag köra lite rockigt tror jag. ett par over-knee skulle sitta fint, slipper man springa runt och frysa i nylonstrumpbyxorna när man ska ta sig från middagen till festen. och från festen till den säng man tänkte slagga i.

aaah men nice, hade nog inget mer på hjärtat för tillfället.. så bye bye.

 

ps. maria är naken.

 


Kommentarer
Postat av: jonas

jag mår bara bra.. trots att du inte undrar! :( BUHU

2009-12-11 @ 16:22:41
URL: http://jonassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0