the more i had to change

bjuder på en bild från i april, hemma hos alexander.
grillade majskolvar och drack öl, försommarkänningar.

är förövrigt hemma från mormor nu. jonas är och hälsar på farfar med pappa men jag hade ingen lust. känns jävligt kallt av mig att känna såhär men delar hellre kärlek med mormor och farmor som vet vem jag är. det är inte direkt en skön känsla som sprids i kroppen när ens egen farfar frågar vad man heter och hur man känner hans son. då ligger jag hellre hemma i soffan med mamma, kollar någon dålig julfilm och käkar pepparkakor med ost och dricker te. för det är så jag vill ha det på julen. later dudes.


Kommentarer
Postat av: cuz

god jul gullefjun!! hälsa mammsen o jonte!

pusseli puss

2009-12-24 @ 19:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0