the heart of a warrior

var ganska länge sen den där färgen prydde mitt huvud. så kan det gå liksom. saknart ibland kan jag erkänna. fast hade ju inte varit läge att färga sådär nu, hej blekt bajs i mitt hår efter två månader i solstrålarnas land. så kan det gå med det också.
har skrubbat mig själv från topp till tå samt ätit middag. nu sitter jag och redigerar lite bilder som jag tog för kanske.. 3-4 år sen. ba ojsan här kom det visst något som liknade en modellbild på en kille i min förra klass, smacka på ba ända från början. till redigeringen lyssnar jag på wyclefs nya album, så jävla härligt. när jag fyller 20 så ska jag fan i mig ta och önska mig konsertbiljetter (och så ska jag önska mig att han ska anordna någon form av tour också, så jag har någonstans att gå med mina biljetter). han spelar i sydney nu i januari, man kanske borde svänga förbi när man ändå är i samma ände av världen? fast det lär ju inte bli av (i mina drömmar bara), det får räcka med looptroop och timbuktu under thaivistelsen. duger å andra sidan bra som fan.

ska strax hooka med victor och alex i några minuter innan första brudarna droppar in. så ska sticka och kissa nu och sen skrapa rutorna på bilen. later dudes!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0