the best kind of love is when you have no expectations at all

avokado lär ju vara den godaste grönsaken i historien och idag var min speciallurre lite extra god. varför vet jag inte riktigt, kanske för att jag hellre lagade och åt den än nästa aktivitet på agendan; lägenhetsstäd. score på den ni, är det inte vårstädning eller höststädning så är det julstädning. för mig som starkt ogillar att städa är det något jag gärna skjuter på. men jag ska faktiskt ta tag i det nu under eftermiddagen, och det som gör att det inte känns riktigt lika tungt är att jag tänker plugga in datorn i tvn, höja till max och dansa runt i lägenheten medans jag röjer fram med dammsugaren.
så ser jag fram emot ikväll också, då blir det fika med tjejerna och erik och walleballe. så jag får se det lite som en belöning för städningen, det samt att mamma kanske inte är på dåligt humör idag när hon kommer hem om jag har städat.

det är i alla fall tur att jag har en riktig pärla till vän som peppar mig i alla lägen.



och en grej till.. om man har ca 55-60 läsare varje dag, varför är det då enbart samma underbara tio pers som alltid kommenterar? var inte så blyga, ni kan väl slänga in lite konstruktiv kritik i alla fall :) pusskram!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh jag vill att det ska heta advokado.. låter ju bättre! haha

2009-12-22 @ 16:19:17
Postat av: Sanna

Hahaha fan vad snygg jag är!



Talking to me?

2009-12-22 @ 16:40:05
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0