stealing christmas

vaknade alldeles av mig själv idag (av mamma som grejade i köket) kl halv 11, skönt att vara uppe tidigt och ändå känna sig utvilad. lite konstigt att jag inte är seg eller bakis men jag klagar inte. igår, blev middag och förfest som turned into fest och sen passade jag på att åka hem rätt tidigt för då fick jag skjuts.

idag har jag lite ärenden att kirra, de flesta är mer åt de administrativa hållet så ska nog gå bra. ta reda på min fasters mail, planera födelsedagsfirande, sy upp två klänningar, boka in ett möte och kanske börja fundera på vad som förtjänar en plats i thaipackningen. skulle behöva köpa två julklappar till också men tror jag väntar med det till imorgon.

sen ska jag nog gå ut och gå lite också i det här snökaoset, ifall någon vill följa med så langa ett sms :)

puss och pill



ps. vill någon spela in (ladda ner och skicka) grinchen till mig, den visas på trean på julafton kl 13-15? someone? vore helgrymt.


Kommentarer
Postat av: Elin ahl här

sv; haha aa det är snyggt :) oj tänkte faktiskt inte på att jag blandade guld och silver. rotade bara fram ett örhenge att ha i hålet överst TACK för att du på minde mig vill inte gå omkring och vara omatchande hihi :P

allt bra annrs?

kramar :)

2009-12-20 @ 13:49:42
URL: http://gladjee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0