sometimes you just don't have to put your nose in it

Har precis målat naglarna lite annorlunda (känner mig lite som sanna hihi) och blev faktiskt nöjd. Lite roligt sådär :) Fashionista blev en hit och jag tror vi kommer trivas stormbra ihop. Har också precis slagit besöksrekordet, riktigt roligt det med. Imorgon blir det pizza med maria här eller hos madde innan vi åker och träffar moan och erik för godis och idolfinal. Herrejez vad jag faktiskt hejar på någon för första gången i idolhistorien. God natt alla mina söta, vi hörs imorgon. (kul med noll radbrytningar när jag skriver på mobilen, blir bakläxa att lära mig hur man gör)

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag har lärt dig allt jag kan.. you're a big girl now!

2009-12-11 @ 00:15:24
Postat av: maria

det blev ju som en riktig finis!

2009-12-11 @ 09:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0