sometimes there is no next time, no time outs, no second chances. sometimes it's now or never.

har precis kollat på the pursuit of happyness (vet att det är grammatiskt fel, men den heter så) med mamma och jonas och käkat läkerol. usch vilken jobbig film. alltså bra, men man lider lite med will smith som har huvudrollen (och hans riktiga son jaden som spelar sonen i filmen). gillar will smith måste jag säga. speciellt seven pounds, filmen är kung och willan är seximama till råga på allt.


vad sägs om att summera helgen såhär på kvällskvisten? om ni inte pallar strunta i det, om ni pallar - enjoy.

helgens händelse: idol semifinalen i scandinavium och inflyttningsfest hos min gamla sam+rel lärare
helgens saknad: niklas
helgens drog: tuggummi
helgens finaste: ossian
helgens önskan: att jorden inte var så stor
helgens måste: inte missa hundra tåg
helgens dricka: bål (smirnoff vodka, vitt vin och 7up, bitar av mango och äpple i samt is, rågott) och skumpa
helgens bästa: moa isaksson
helgens köp: en flaska vin som inflyttnigspresent, fyllekäk på donken fridhemsplan och en jävla massa tågbiljetter
helgens mat: fläskfilé, pommes och sky
helgens sjuka: sömnbrist
helgens kärlek: petra (eller hm... per? haha)
helgens mående: kanon
helgens klädsel: började helgen i en av morfars randiga skjortor, svarta jeansleggings och gröna converse, fortsatte helgen i en svart oversize tunn tisha, ljusa cheap monday jeans och svarta 10cms stövletter och avslutade helgen i raggsockor och en av pappas gamla brandmanstishor som numera agerar favoritsovtröja.
helgens dusch: fredag morgon och lördag em (och ska börja morgondagen med ett långt bad, nice)
helgens smink: stilettomascara från la, fet dipliner från h&m och isadoras puder.
helgens låt: boom boom pow och family first
helgens frisyr: utsläppt all the way
helgens dummaste: mobilbatteriet (ursäkta att jag tjatar)
helgens godis: det pappa köpte till oss till tågresan mot göteborg
helgens komplimang: att ossian tycker jag är rolig att leka med haha
helgens resa: ua-gbg, gbg-jönk, jönk-ua, ua-sthlm, sthlm-ua
helgens span: en filf hos moa och kristoffer
helgens telefonsamtal: per karlsson, utan tvekan
helgens fundering: vad jag skulle säga ifall jag mötte x just den här sekunden (vet att jag inte skulle kunna hålla käften, förlåt m)
helgens craving: försvarets rosa bandet-hudsalva
helgens klantighet: händer väl klantigheter runt mig ganska ofta, blir roligare så
helgens erkännande: blev nästan orolig när erik hängde löst



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0