smoke n fly

hejhej hallååååå

har ingenting vettigt att berätta.
petra har varit här idag, precis som igår, och precis som hon ska komma hit imorgon. imorgon ska filmjäveln bli klar så vi kan skicka den till andra sidan jorden lagom till julklappsöppningen.
städat mitt badrum har jag gjort också. i helgen ska mamma måla om golvet medans jag spenderar tid i sveriges två största städer, underbart. längtar helvetes mycket till helgen, då blir det äventyr ska ni veta!

om ungefär två min blir det en helgul fruktsallad (annanas, banan, äpple och apelsin) och lite kik på desperata hemmafruar.

för övrigt så är det nog dags att börja köpa julisar snart, känner att det är dags innan pengarna på kontot har runnit iväg.

dagen människa - BOB MARLEY, där har ni en jag gärna velat softa lite med innan han flöt vidare ut i rymden haha


splittrat inlägg, hej då!



Kommentarer
Postat av: JONAS

När jag säger ordet PEP menar jag inte musen PEP, inte jag drack PEPsi, inte jag älskar PEPs Persson och inte heller mitt nya ord PEPuluridutt. Utan det jag menar när jag säger PEP är förstås, PEPp! FREDAGFREDAGFREDAGFREDAG! HIHI! PEPPPEPPPEPP KULKULJUL! hehehehehehehe..

& bara så du vet tänker jag vara som Johan Palm fansen.. skrika lite när jag står på scenen (tove insisterar på att jag ska dansa med henne däruppe), inget allvarligt, no big deal liksom!

GONATT!

2009-12-01 @ 22:47:20
URL: http://jonassen.blogg.se/
Postat av: Petra

du är så jävla nöjd över dendär gula fruktsalladen va?

2009-12-02 @ 20:02:54
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0