say, girl i surrender

yo.

spenderat ett par timmar i moas soffa med godis, idol (kan eriks flickvän gå av scenen innan det blir ännu pinsammare!?), fredsgalan och lite vänner. mysigt värre. under fredsgalan spelade min grabb wyclef sweetest girl så att hela stället gungade. förutom alla 50+ kostymnissar fick han även både haakon och mette-marit att göra armrörelser a la hiphop. så jävla bra.

i bilen på väg till moa pratade jag och maria om att min väg in i rnb'n kom genom låten angel med shaggy ft rayvon (låten här över) så ni kan ju förstå min förtjusning när just den låten spelas på radion på väg hem från moa. hade ju absolut inget annat val än att höja volymen till max och sen skråla med i texten. helt underbart och borde vara det enda sättet man ska åka bil på. frihetskänslor så det bara pirrar i benen.

när jag kom hem gick det dock mindre bra. lyckades få igång larmet och fick inte av det igen. var alltså tvungen att åka hem till pappa så han fick stänga av det innan jag kunde åka hem igen och krypa ner under täcket.

nu är det fett med sova på g, slänger upp en seximama som ni kan sukta lite efter. varken wyclef eller shaggy bjuder jag på, utan en jävligt gaddad lil wayne. puss på er där ute i natten.


Kommentarer
Postat av: cuz

jag måste ju bara säga...du suger. capisce??

sämst o åter sämst. tryck på knappen god damn!!

ps. varför lägger du upp min kille på din blogg?? ;)

2009-12-12 @ 06:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0