please don't ask me why, just kiss me this time

så jävla mycket hej på er kompisar, waddap?

har möblerat om lite smått här på dontshednotears. tre nya kategorier är på ingång, varav bara en är publicerad än så länge. los angeles 2009 heter den just nu i brist på fantasi och jag antar att ni kan lista ut vad ni hittar där. en av de andra två kategorierna är stockholms kyss och där tänkte jag lägga in alla inlägg jag skrev när jag bodde i sthlm förra vintern med petra. har även lyckats ta bort de två superonödiga sidrubrikerna "sök i bloggen" och "senaste inläggen". inte någon märkvärdig skillnad kanske men det känns skönt att det är kirrat.

har också insett att jag inte är en tjej som gör som jag borde (i det här fallet tagit det lugnt) så ikväll ska jag inte ut utan bara vara hemma och ladda inför morgondagen. då ska jag vara riktigt produktiv och köra gärnet, förkylningen kan ju bara sticka och gömma sig någonstans.

kollar på tila tequila just nu, jag tycker fortfarande hon är sexig.


i'm sorry for everything i just couldn't do
and i've hurt myselt by hurting you


L A T E R, krampuss

Kommentarer
Postat av: Sanna

mi lajk "mobilen är med". jag vill veta vad du gör JÄMT :)

2009-12-16 @ 20:25:07
Postat av: Josefine

Hur fick du bort "senaste inläggen" och "sök i bloggen"? Jag har alltid tyckt de är så sjukt onödiga!

2009-12-17 @ 04:08:46
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0