my time to shine

strax över tretton tusen kronor har dragits från mitt konto idag och det känns förjävla bra! nu är jag äntligen på väg, 5 januari sticker jag från -10 och installerar mig i +40. kan inte säga annat än att det känns fuckat bra i magen! något som också känns förjävla bra är att jag slipper sitta på flygplan/flygplatser själv i 1½ dygn. blir min första asienresa så känns skönt att ha med mig lite erfarenhet. så idag har jag och virre kirrat biljetter sthlm-phuket + sprutat in lite hepatitvaccin i armarna. NAJSBAJS!

när året är slut och man glider ut är det
glassigt

glass-glassigt

Kommentarer
Postat av: Martina

OCH VI ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR DET!!!!!!

2009-12-22 @ 11:17:59
URL: http://martinamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0