keep on burning

hej på er.
hur mår ni? lite söndagsångest? kanske för de flesta, förmodligen inte för sanna nu när alla dagar kommer bli en söndag hoho. you gotta love it.
själv känns det riktigt skönt att vara hemma och inte påväg någonstans för tillfället. ska strax käka och är helvetes hungrig så ska bli asgott, pommes in my heart. helgen har varit helt kanon och jag skulle inte vilja ändra på något, utom mitt telefonbatteri som dog i fre-natt. ska gå och snacka med dem på expert om detta universiella jätteproblem haha.
igår, sover mellan 8-12 på förmiddagen och går sen upp och segar mig igenom större delen av eftermiddagen. började lite smått fixa mig iordning och sen kom petra. vi skrev ett brev till usa och gjorde iordning lite. käkade pizza och jag fixade klart mig innan vi fick skjuts till stationen för avfärd mot stockholm stad. drar oss mot fridhemsplan och hittar på en gång till moas lägenhet där det var inflyttningsfest för fulla muggar. moa möter oss i hallen med ett fnissigt "ojoj, nu har läraren druckit lite alkohol" haha supercharmig tjej. alla var jättetrevliga och hela kvällen blev lyckad. tog tuben (så himla fult att säga så) mot hallonbergen och traskade sen hem till jocke framåt natten. vaknade vid nio imorse av att ossian sprang runt. lekte sen hela förmiddagen och vid 1 åkte vi tillbaka in till centralen igen och tog 2tåget hem. när vi kom hem åkte vi och postade vår julklapp till usa och nu har petra åkt. hämtat jonas hos papichulo har jag gjort också och strax ska det käkas middag här hemma och det kommer bli sjuuuuuuuuukt gott, helt obeskrivligt!

så ja, mer detaljerat än sådär får ni inte. kör ett inlägg med bilder från mobilen om en stund, orkar inte flytta bilderna till datorn. kram och puss.

Kommentarer
Postat av: petra

vi skrev inget brev i lördags.. :)

2009-12-07 @ 23:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0