jag orkar inte stanna kvar, jag är för ung

yo yo, waddap bros?
12tåget mot sthlm imorse med lisali. lite kik i affärer, hämtade ut mitt och virres visum och sen lunchbuffe på en kina för hela slanten. satt väl där till fem kanske innan vi började strosa därifrån. framåt sju trillade jag in här hemma med maten färdig, lyx. favvofisken blev det också, ni kan ju gissa vilken. man blev ju inte klassens chickenbit utan anledning.

blev extremt shoppingsugen när vi gick där i sthlm idag, speciellt efter att jag insett att jag har massa presentkort i plånboken som jag glömt bort. dock inte läge att springa runt i centrala sthlm i mellandagarna, så jävla mycket människor som virvlar runt att man knappt kommer fram en meter utan att knuffa bort både små barn och gamla tanter. men imorgon kanske jag ska ta mig en sväng här i uppsala, någon som ska med? (ring isf)

pussy


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jadu, det kan man fråga sig! Jag åkte genom Skandinaviska Institutet och den familjen som jag bor hos nu var den sjätte familjen som hörde av sig. Du skulle se mig när jag såg att dom bodde på Manhattan, min syster var med och jag började hoppa på soffan och sprang runt i huset i en halvtimme, HAHA! Men har man drömt om att bo på Manhattan hela livet, så blir man glad! ;)

2009-12-28 @ 22:26:42
URL: http://jowssan.blogg.se/
Postat av: maria

axel <3

2009-12-29 @ 09:38:34
Postat av: p

ja de hoppas ja!

2009-12-29 @ 12:39:18
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0