it's my cool and i can't take it off

 

ni vet ju allihopa hur charmig jag är!? tänkt er det *11+en söt gubbe (konstig ekvation, man kanske måste läst matte c för att klara...), fan så jävla underbart! tänk hur lyckliga ni hade varit med såhär många mig.. jag blir nästan avis.
wooopwoop

sitter här i sängen och jobbar hårt med att spränga mina nya högtalare (jag går starkt efter filosofin om att man inte har använt dem ordentligt om de fortfarande funkar). sitter och bara myser. ska strax ta ett långt bad och sen blir det middag. och jag har fått bestämma vad som står på menyn tjoho, älskar att ha födelsedag. ikväll har jag kirrat ihop ett litet mysgäng för att maratongosa. säga hejdå till hannah och erik ska jag göra också, den uppgiften känns lite tyngre. nu när det börjar närma sig den femte så känns det genast att man inte kommer träffa sina älsklingar under en lång tid. tur att jag har martina som får ligga och krama mig under täcket när jag blir ledsen i ögat och längtar hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0