in the night i hear 'em talk, the coldest story ever told. somewhere far along this road, he lost his soul to a woman so heartless

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? - 54 kr
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? -  yes
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? -  ingen än så länge men wallströmarna + folk ikväll
4. Hur lång är du? - 170
5. Vilken är den senaste filmen du sett? - snygg sexig singel
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen - tjatja, farmor på måndag? puss
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? -  båda
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - de var aldrig gifta, så separerade
9. När såg du senast din mamma? - lite mer än en halvtimme sen
10. Icke godkänt i något ämne? -  nej
11. Mvg i något? -  ye
12. När vaknade du idag? -  först vid tio, sen vid tolv
13. Vilken är din favoritplats? -  vid vattnet på sommarkvällarna
14. Vilken plats föredrar du minst? - sjukhus
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? - hm, om tio år ska jag precis fylla 29. jag jobbar som logoped, har två skitungar och kanske en karl. eller så har jag äntligen hittat min sugardaddy och bor i mitt mansion i bel air/penthouse på manhattan och dricker drinkar, shoppar loss och lever livet
16. Hur stor är din säng? -  120
17. Vad sover du i? - trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen? - två som jag sover med
19. Var har du bott/bor? - uppsala - sunnersta, norby, eriksberg
20. Tycker du om kinamat? - det godaste någonsin och föralltid
21. Tycker du om kaffe? -  funkar väl
22. Vad dricker du helst till frukost? -  varm oboy eller äppeljuice
23. Kan du spela poker? -  jorå, haha josefine och jag spelar med pengar hos farmor
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?- hm, tänkte säga ludwig men kom på att han nog fyller den 26e?
25. Vill du ha barn? - japp. har en lapp någonstans med namn som jag skrev i mellanstadiet, skulle vara kul att läsa den lappen idag
26. Kan du några andra språk än svenska? -  skulle vara engelska i så fall
27. Har du någonsin åkt ambulans? -  nej, men brandbil
28. Föredrar du havet eller en bassäng? - havet
29. Vad spenderar du helst pengar på? - mat haha
30. Äger du dyrbara smycken - några
31. Kan du rulla med tungan? - yes, kunde göra en blomma förr men sen kom piercingen
32. Vem är den roligaste människan du känner? - josefine när hon berättar om sina bravader och melina på sockerkick. min morfar brukade vara en av dem också
33. Vad har du för ringsignal? - heartless med kanye och tpain
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - ingen aning
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? -  ett glittrigt fodral till en absolutflaska som jag tror att jag fick av madeleine när jag fyllde 18
36. Kan du byta olja på bilen? - har aldrig gjort det men borde klara av det om det behövdes
37. Vilken var den senaste boken du läste? - 14 år till salu
38. Dansar du i bilen?? - när det kommer en kick-ass låt då kan man ju inte låta bli, spelar ingen roll vart man är
39. När var du i kyrkan senast? - morfars begravning
40. Hur många hål har du i öronen? - 6
41. Har du någon piercing? -  2
42. Har du någon tatuering? - ja
44. Röka eller snusa? -  röka
45. Har du pojkvän/flickvän? - nep
46. Vad är ditt mobil nummer? - aa du
47. Vad ska du göra ikväll? - förfest hos wallström den äldre och sen flurran
48. Har du några syskon? - japp, två skitbra grabbar
49. Vad gör du nu? - det här och klär på mig


Kommentarer
Postat av: cuz

Kunde inte sagt det bättre själv..im the shiiiit =) och för att leva upp till mitt rykte(funniest chic ever) så kan jag dela med mig av min lunch igår på arlanda...men de gäller att man lever sig in i berättelsen så låtsas att du blundar o ser allt frmaför dig. (ja malin, låtsas, de blir svårt o läsa annars) men iallafall..

jag o emma (jobbar-polare) skulle käka lunch ihop på restaurangen på våran terminal eftersom det va julbord o ingen av oss ville va mobbade stackare o sitta själva. vi sitter i godan ro o käkar när jag ser att emmas ögon spärras upp till två bowlingklot. - vänd dig om, kolla kolla..kolla då!!!

jag som såg i ögonvrån att den ensamma mannen vid bordet bakom mig hade ställt sig upp lite framåt lutad misstänkte att jag skulle få se en gubb-stärt-rand vände mig mot min vilja om och vad såg jag?? jo typ 8cm av en rosa spets string!!! jag hamnar i koma, emma är redan i koma och vi dör båda två, bokstavligen talat, typ. Här sitter alltså en helt vanlig man i 40-50 års åldern med pappa jeans,läder bälte, grön stickat polo och ett par sexy ass string!!Jag går för o hämta lite vatten efterssom vi båda garvat sömnder oss och försöker komma på en logisk förklaring. jag förstår ju då att såklart, va dumma vi va, han hade ju såklart blivit av med sitt bagage och va tvungen o låna sin tjejs string.(att hans så kallade flickvän oxå tydligen försvunnit med bagaget slog mig inte eller att 99.9% av alla killar skulle nog bara kört utan kallingar.) när jag kommer tillbaka till bordet så har string-mannen begett sig iväg för en ny runda med mat. o vad ligger o lyser på bordet, jo hans mobil, men en inoljad naken "svart man" på displayen. Så vad gör vi?vad varenda jävel skulle ha gjort, väntar tills han kommer tillbaka o sätter då igång o ta kort.=) vi tackade för oss o gick lagom till att han satt o zoomade in dom privata områdena på sina naked pics. så e ni sugna på lite gubb-stjärt..hör av er!! =) peace out!

2009-12-19 @ 18:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0