i'll be one though act to follow

herrejesus, tur att det bara är jul en gång om året. jag har precis skalat 350 potatisar och nu har jag kramp i handen, vilket jag fick efter den fjärde potatisen. skönt, verkligen :)

nu blir det duschen och sen lite nagelfix. en av mina naglar har gått av och det är så himla fult, det värsta är att jag är tjej nog att känna mig lite handikappad när sånt händer. vilket såklart inte är okej när man heter råballa malla egentligen.
kl 14 kommer jocke och hämtar upp mig och jonas för färd mot pappa. blir lite julfirande där fram till 17 då jag ska tillbaka till mamma för att hjälpa till med det sista innan folk börjar droppa in här vid 18. sen är det full rulle hela kvällen.

imorgon är det sannas day och den ska jag spendera hos mormor, lilla söta fina mormor. på kvällen får vi se vad som händer, blir väl en film och lite godis med mamma kan jag tänka mig.

puss och kram

i riktig julanda bjuder jag på en bild från i våras och världens bästa låt

varför är julmusik så himla dålig? och varför fastnar de alltid i mitt huvud så jag omedvetet går runt och irriterar folk i min omgivning med att nynna på skiten? helvete, bjuder på min låt sålänge. soundtrack of my life ungefär. för fan så bra den är.

Kommentarer
Postat av: Sanna

supersexiga silversanna och råballa malla gör det igen.

sannas day, woho!

2009-12-23 @ 12:48:37
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0