i carry your heart, i carry it in my heart

jaaaaaaaaaaaa må hon leva, ja må hon leva. grattis mig själv på namnsdagen!

och godmorgon på er andra. hur står det till såhär på lillsöndagen? började på kalas igår och insåg lite varför jag har svårt för det stället. visst det blir vad man gör det till och blabla men det är verkligen ett ställe där det kan samlas massa ruttna människor som jag inte alls vill synas med. kanske låter ytligt men jag har ingen lust att ens försöka ha överseende med folk som sätter fast kepsen i bältet och har allmänt ful stil och efterbliven utstrålning.
träffade fabioso och gurra en stund efter men åkte hem tidigt. så mycket för all in. tips: gå ut utan förväntningar, blir askul.

ska strax käka våfflor med jonte som har operation dagsverke idag och alltså är hemma och kl 3 ska jag träffa josefinos. thats about it.

cheerios, hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0