hey, i'm a believer

snoozade en massa imorse, kommer inte ens ihåg hur många gånger faktiskt.. säger väl en del. när jag äntligen gick upp och släpade mig in i köket får jag min förklaring till varför min kropp inte klarar av att gå upp, ganska många minusgrader. när temperaturen ute är närmare -10 än 0 så vill min kropp impulsivt gå i ide och inte komma fram igen förens det är +10 (+30 egentligen men lets face it, vi bor i sverige - jag skulle sova 11,5 månader per år om så var fallet).
har precis tryckt i mig två mackor och en kiwi (utan skal idag faktiskt) och sitter nu och sörplar det sista av mitt te ur gris/hästmuggen. ska om några minuter hoppa in i duschen, men först måste jag kolla in eniros kartor efter vart jag ska sen. jag tackar gudarna varje dag för kartor.eniro.se för utan den sidan hade jag varit lost. hade inte hittat ett skit.

så aa, wish me luck idag då! håll en tumme. dels för att jag ska hitta dit och dels för att jag får den här skiten nu. jag behöver det!
puss och kram sötisar

(ber extremt mycket om ursäkt för den extremt dåliga redigeringen, men har inte tid att vara nogrannare. och skulle tippa på att ett otränat öga inte ser misstagen. hey bjuder på en snygg tjej i alla fall, ni får nöja er med det.)

Kommentarer
Postat av: Sanna

kolla hitta, då får man se bilder och följa. då ser du exakt hur huset ser ut osv :)

2009-12-17 @ 11:07:37
Postat av: maria

:)

2009-12-17 @ 11:11:42
Postat av: maria

LYCKA TILL IDAG DÅ!

2009-12-17 @ 11:11:57
Postat av: Nadja

Tackar=)

Lycka till!!

2009-12-17 @ 14:36:30
URL: http://naddy.blogg.se/
Postat av: jonas

varför använder du min kopp från malta istället för din kopp från mig?

2009-12-17 @ 20:59:11
URL: http://jonassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0