go east

ojoj. har 72 nya blogginlägg att läsa enligt bloglovin. ska käka lite frukost och spagetti och sen sätta igång. kom hem vid 8 imorse och har sovit sen dess. mitt mobilbatteri dog när vi var i scandinavium vilket är ungefär det värsta som kunde hända. satt och räknade minuterna under mitt livs längsta åtta timmar. inte okej. jag som alltid preppar för att jag älskar att ha allt i ett (telefon, kamera, internet, mp3) och det har jag alltid gjort, älskat det alltså. ända till inatt. att mobilens batteri dog innebär no musik på hela resan, inget att aktivera mig med. usch.
kan också dela med mig av att sverige har många många många små hålor som ser så menlösa ut att man vill ramla av tåget. eller rättare sagt så vill man väl INTE ramla av tåget och fastna i en sån där håla.. känner mig lite bakis också, vilket inte är okej eftersom jag planerat att vara det imorgon.



nej frullo nu, min mage kurrar ihjäl. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0