glöm allt du någonsin trodde var sant



min alldeles sprillans nya vän martina från göteborg har fixat jobb till mig från den 25 dec (alltså inte det på seduction som jag har mailat med, utan på stället där hon själv jobbar). i thailand. jag sitter och kollar priser på flyg nu. vill så jävla gärna bara släppa allt och sticka. bara sticka och skapa minnen och uppleva roliga berättelser som jag kan berätta för mina barnbarn om 50 år.

men,
jag måste tänka med huvudet nu, tänka logiskt. jag känner mig för gammal för att enbart tänka med hjärtat, tänka ungt, dumt, spontant och roligt. tänka på vad jag vill och inte på vad jag borde. jag måste tänka smart, tänka att ett jobb på coop ger mig möjlighet att spara pengar, ger mig ett startkapital till mitt liv. flytta hemifrån står högt på min prioritetslista, och jag kan inte se förbi det.

men jag vill, får jag inte coop så är chansen stor att jag slänger ut alla smarta val genom fönstret och drar en thaia. in that case i'll see all of you i slutet på mars och inte en dag innan. och isf, martina - i'll see you om tio dagar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser ju redan ut som en kines så visst.. åk!

2009-12-11 @ 16:20:02
Postat av: jonas

ovan är inte från mig !! hehe

2009-12-11 @ 16:20:20
URL: http://jonassen.blogg.se/
Postat av: Martina

Flytta hemifrån kan du göra ändå, typ Göteborg. Typ Mars. Pengar hänger du med mig till Norge och fixar i april. Nu kör vi Malin, ALL IN!

2009-12-12 @ 12:18:01
URL: http://martinamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0