fighter

för att ni ska förstå hur mätt jag är nu så kan jag förklara det med följande. jag har ett helt vanligt svart tajt baslinne på mig. jag måste vika upp det över tuttarna för att få lite mindre ont i magen. hey fatso?

har testat morgondagens outfit nu också och den kommer kicka din rumpa. så snyggt och är himla nöjd. så ikväll ska jag bara fixa naglarna och planera håret, sen är jag good to go. och imorrn, så bra. alla nyårsaftonar brukar vara tidig uppstigning och sen stress fram tills man blir full ungefär. imorgon ska jag bara fixa mig tillsammans med tjejerna och ta mig till luthagen framåt middagstid. all done. helvetes skönt att slippa allt som har med matlagning och planering att göra. hoppas jag hinner langa en bild på hur snygga vi kommer vara innan vi sticker iväg, annars lär det ju dyka upp bilder efteråt :)



tror förövrigt att jag ska tacka ja till min pojkväns frieri.
jag måste bara köpa ett par nya kallingar till honom först..

ignorera helst vart bilden är från..


Kommentarer
Postat av: victor

nemen! är det inte jag?

2009-12-31 @ 02:02:12
URL: http://dailyrhymer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0