everybody getting crunk


ja ni grabbar, ligger här i sängen nu och sörplar te ur en av jonas griskoppar. personligen tycker jag att det ser ut som att det är en häst på men det är nog inget jag borde lägga så stor vikt vid, speciellt inte ifall jag vill att någon ska läsa min skit.

ska väl alldeles strax stoppa in resterna av min pizza från igår i ugnen och käka lite lurre. kanske sätta på lite sex and the city? ta en promenix? mysigt att solen kikar fram lite även fast det är kyligt. har inte några speciella planer för eftermiddagen, men ikväll ska jag träffa lisa. tror vi börjar med att dricka upp mitt vin på en förfest i fålhagen och sen får vi se vart det bär av.

vi kommer säkert höras något mer under dagen, ifall jag lyckas rota fram något helt-okej-snyggt ur garderoben kanske det dyker upp en outfit till och med. bjuder på ganska lugn reggae från jah cure här över. enjoy :)


Kommentarer
Postat av: tetris

sv: I know :)

2009-12-12 @ 14:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0