i do know one thing though, bitches they come they go

yo niggah, waddap?

blev tre inköpta julklappar idag, känns bra som fan. blev även lite lurre och sen supersnabb catch-up med två fina tjejer. hem, städat upp alla kläder som ligger och slänger, plockat in allt i badrummet igen (som nu är färdigmålat, se före-efterbild neråt) och sen kom mammas gäster. blev därför extra god middag ikväll plus efterrätt (smällt vit blockchoklad (typ mousse) blandad med passionsfrukt och lite mörk chokladgarnering på toppen, supergott trots att det var väldigt sött). nu ligger jag i sängen och käkar chips och tänkte sätta på lite sex and the city, soft avslut på en soft dag helt enkelt.
later.


före: (ful röd sliten färg)

efter: (snyggt stilrent svart)


Kommentarer
Postat av: Hannah

riktigt snyggt badrum och riktigt snygg bild på riktigt snygga tjejer (+ erik) <3

2009-12-08 @ 22:38:36
Postat av: Moa

Asbra blev de ju!

Vilket grej att jag bara "gick in i er" utanför åhlens...vad är oddsen??



Finis,finis....du är min finis!

2009-12-09 @ 10:47:21
URL: http://moahals.blogg.se/
Postat av: maria

hallåååååå snuttis, du måste blogga oftare, blir ju alldeles till mig när du inte bloggar. haha din blogg är nog den jag går in på mest :P men inte ska man skämmas för det :)

2009-12-09 @ 15:53:55
Postat av: jonas

vad snyggt det blev med rött! :D

2009-12-11 @ 16:23:45
URL: http://jonassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0