så mycket man kan göra och borde och vill, mitt i allt så ska man räcka till

kommer nog inte riktigt hitta tid till bloggen i helgen så därför tänkte jag låta er veta exakt vart ni har mig ungefär varenda sekund :) (eftersom ni så gärna vill tänkte jag)

fredag
09.00 - gå upp, duscha, äta frukost, göra iordning mackor, fixa mig
10.15 - bli upphämtad av pappa, åka och köpa donkenmat, hämta jonas
11.09 - tåg mot sthlm
12.25 - tåg mot göteborg
18.53 - framme, springa (?) till scandinavium
19.00 - idol
23.25 - buss (?) mot melles hemtrakter, dvs jönköping
lördag
01.45 - buss mot sthlm
07.10 - tåg mot uppsala
08.00 - hemma. sova, äta, duscha, tagga, fixa mig
19.10 - tåg mot sthlm
20.00 - inflyttningsfest
sova hos jocke
söndag
ca 8.00 - bli väckt, leka med ossian och gosa med bianca på förmiddagen
14.10 - tåg mot uppsala
15.00 - träffa josefine, hälsa på farmor
ca 19.00 - äta godis, vara bakis, kolla på film, somna tidigt (dvs ta igen två nätters sömn)



kan förövrigt tala om att gårdagskvällen blev kanon. hade nästan (nästan) glömt hur äckligt roligt jag tycker det är att dansa. att bara freaka ur och låtsas att ingen i hela världen kan se mig. ännu roligare när man står fem tjejer och freakar loss samtidigt till en ganska dålig nostalgilåt. och ännu roligare ändå när två sådana där tjejer som rör sig ytterst lite (ser ut som att de har en pinne uppstucken i rumpan) och tror att de är assexiga kollar snett, och när jag och melle shakar våra ass så nära att de till slut går därifrån. underbart, helt jävla underbart.


jaja, tveka inte att höra av er under mina tåg- och busstimmar hehe
puss gullisar

ps. aaaaahh alla fina vänner och alla fina kommentarer. älskar er!



Kommentarer
Postat av: Moa

ha en underbar helg vännen!!

Du på idol, och jag och smarre på bsb :D

I like it!



massa kramar till dig!

2009-12-04 @ 11:58:28
URL: http://moahals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0