from the hut to the projects to the mansion

det som är värst med den här jävla julhelgen är att det är tusen röda dagar under en veckas tid. väldigt irriterande när man behöver köpa saker eller göra saker asap, så kan man inte göra det för att datumet i kalendern är målad i rött istället för i svart. d e t  ä r  i n t e  o k e j . det är dags att step up, i dagens samhälle funkar inte sånt här.


dagens kommunikation däremot är helt jävla psykos. fick precis det här skickat till mig (ej sms utan via internet) från dubai; "jag ligger i jacuzzin och väntar på att den ska fyllas med vatten". tänk för bara ett par år sedan, då hade det där inte varit möjligt. han hade knappt ens kunnat kommunicera med sverige därifrån även om han hittade en dator. snailmail hade varit det säkraste kortet och då hade brevet anlänt cirkus tre veckor efter att han gjorde det. nu ligger han liksom med en telefon medans han badar och kan dela med sig av sånt där onödigt skit haha älskart.



har käkat både frukost och lunch och duschat idag, thats about it. ska städa upp lite samt sminka mig alldeles strax så det är klart sen. kommer nog hit några på pizza och förkrök innan vi drar oss ner mot stan ikväll, kommer bli kanon. synd bara att uppsalas uteliv är tragiskt och att de flesta ställen har 25årsgräns. men det funkar bara man vill.

vad jag inte kan förstå är hur det här ska gå utan mina personliga stämningshöjare...


Kommentarer
Postat av: Melina

Hoppas du får en kanonkväll! Tänker på dig! pussspusspuss <3

2009-12-25 @ 19:20:24
URL: http://melle.blogg.se/
Postat av: m

<3

2009-12-26 @ 13:56:54
Postat av: Elin

Det finns inget ställe som har 25 :P Grattis i förskott!

2009-12-26 @ 17:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0