baby, bump that track

jag har tagit bort min playahead idag. och min bilddagbok. och försökt komma in på min lunarstorm men kommer inte ihåg lösenordet, kan inte heller klicka "glömt lösenord" för kommer inte ihåg lösenordet till den gamla mailen heller (and as it turnes out, kommer inte ens ihåg själva mailadressen). kanske redan har tagit bort lunarkontot för länge sen? eller så försvinner det när man inte varit inne på en sisådär tio år..

annars då, tetris kommer hit om ett par minuter. man kanske borde klä på sig? äh onödigt.. tetris har sett mig när jag ser ut som döden förr :)

senare idag.. närmare bestämt ikväll ska jag göra ett kort appearance på vip med saknismarre.
so long dudes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0