home is where your heart is


melina, älskade melina. fan.
för ungefär 1½ år sedan tyckte jag jönköping verkade som en bra stad. en bra stad som släppte iväg en bra tjej upp till mig. som släppte iväg en bra tjej till uppsala så fler hade chansen att se att södra sverige inte bara har tråkiga saker att erbjuda, att det finns knaserier där också. personer som är lika knasiga som jag, som du. lagom till studenten älskade jag jönköping. jag älskade jönköping för att den staden hade öppnat ett nytt rum i mitt hjärta för att ge plats till en ny människa.
och nu ska du åka tillbaka igen för att testa lyckan på nytt. tillbaka ska du, inte hem. för enligt mig är hem för dig här, här hos oss.

å andra sidan.. 40 mil är inte långt. man behöver inte ens äga ett pass för att kunna hälsa på dig. ett par fyra fem timmar och man är nere där och knasar runt som bara du och jag kan göra. och lisa möjligtvis..

första gången vi hängde utanför skolan, på väg till klassfest nr 1.

vad ska man säga.. jag och lisa försökte i alla fall vara ok.

 


här är en bild som jag vet att ni har sett förr (skrolla upp),

men den är kick-ass så ni får se den en gång till.


Kommentarer
Postat av: Sanna

det kommer vara svårt att släppa en sån här snygging, men helvete vad vi ska hälsa på! visst ska vi? ROADTRIP TILL JÖNIS MED KLASSTJEJERNA. våra favoriter<3

2009-12-18 @ 18:11:06
Postat av: Melina

shivers down my spine.

älskar dig! du får mig att inte vilja flytta. inte ens en sekund. fan vad ni är bra! alla ni. fina fina fina fina du! malin. du är så bra!!!!!

2009-12-18 @ 22:44:02
URL: http://melle.blogg.se/
Postat av: Lisa

aj

2009-12-21 @ 11:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0