and i'm dying in this summer heat

jag har sagt det förr och jag säger det igen, coca cola är guds jävla gåva till mänsk.. till MIG!
ja ni, blev ett stort intag alkohol igår så nu mår jag väl som jag förtjänar. mr jocke höll ju inte hårt i plånboken om man säger så. stackarn, kändes som att han försökte köpa sig lite vänner. blev saluhallen fram till två ungefär då gick jag och moa till max. äter du inte burgare? ne-ej. har mycket roligt för mig när jag inte har alla chips i påsen (alla knivar i lådan, alla indianer i kanoten). chickenbits, mm gott.
langar ett par bilder lite senare idag.

har precis käkat en våffla och ska skutta in i duschen när jag fått klartecken från martina att vår msndejt är slut haha
puss och kram

älskar att hon bjuder på sig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0