det är faktiskt inte lätt när det är svårt

jag var precis tvungen att googla fram stavningen på intelligens.. jag är alltså korkad på ett ironiskt maner.

ni vet hur julkalendrarna bara blir sämre och sämre med åren?! att inget någonsin kommer bli riktigt lika bra som greveholm och sune. fören december 2010 kan jag berätta för er nu, den julkalendern kommer bli en egen film och allt, så hårt kommer den slå igenom. tyvärr kan jag inte avslöja något om vad den handlar om men man kan bara låta fantasin skena iväg och aa.. så kommer den vara. titeln kan jag avslöja i alla fall, supersexiga silversanna och råballa malla på nya äventyr. kan inte sluta annat än förjävla coolt.
ser fram emot min nya skådespelarkarriär, tror jag kommer vara helgrym.

ska zzz på kudden nu. upp tidigt imorgon för ännu en visit i stockholm stad. besos grabbar


ibland kan man tro att jag blev tappad som bäbis..
eller att itchy och scratchy hamrade på mitt huvud i la.



Kommentarer
Postat av: Sanna

den kommer vara bäst. så jävla bra. nu VILL jag spela in den! vi borde göra "hej bloggen" uppdaeringar. åtminstone en gång i veckan innan jul och spela upp vår kalender. shit vad värt.

fan vad jag älskar dig

2009-12-18 @ 01:04:37
Postat av: Josefine

Ja fyfan vad coolt det var att träffa henne, om det var någon kändis jag ville träffa här så var det fan henne!

Nope, jag köpte skorna så. MY PRECIOUS, haha!

Okej, tack för tipset. Jag vet i fan om jag vågar pilla med kodmallarna, jag är kanske inte världens mest tekniska människa...

Jag hittade till din blogg genom Melles blogg, vi är vänner sedan vi var små skitungar! :)

Vart ska du resa? Nu är jag trög men jag fattar inte var du ska iväg nästa år?

2009-12-18 @ 02:31:42
URL: http://jowssan.blogg.se/
Postat av: natalie

Du får ha firefox som webbläsare, det har rättstavning ;D Hur går det med sickan? :O

2009-12-18 @ 12:10:18
URL: http://visomarpita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0