you turned out real good

tjena mittbena.
idag har jag städat asset av mig ska ni veta. toalett och allting.  vaknade, frullade, städade, lunchade, städade mer, tog rätt på tvätt. har städat så mycket att det till och med blev en ommöblering i mitt rum. blev klar för ca en halvtimme sen och då tog jag en skön dusch. av med allt damm som fastnat liksom.

har även fått reda på att jag ska befinna mig hos melina kvart över 9 ikväll. har ingen aning om vad som kommer hända under kvällen men tror det blir kanon.

ska sminka klart mig nu och sen spela lite sims tror jag (fastnade totalt för det hos melle tidigare i veckan och upptäckte att jonas har det installerat på sin dator, NICE). vid 7 blir det pizza och kebab här hemma och sen hoppas jag att mammsan vill skjutsa mig till ...salabacke? (nej jag vet fortfarande inte vad ditt område heter :( goddammit)

pussiluren och massa kärlek!



kissemissen pumba som de flesta av er inte fått se än. so here he is.

Kommentarer
Postat av: Sanna

hahaha du suger ju

nyby gård annars?

salabacke är gamla lghen... haha

2009-08-14 @ 17:26:06
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0