we'll shine together

TACK mina bästa tjejer!
(melle - du ville ha en riktig fylla och vad är mer fylla än en fallfylla? är glad för din skull.. haha)

har nyligen kommit hem efter en lite kaotisk kväll med massor av folk. drog på mig ett par mjukisar och käkade lite pizza och cola och ska strax fixa mig på nytt för att ta mig till sunnersta och la casa de erik.
imorgon är det kräftskiva hos emil på g och det ska bli riktigt roligt :)

jag kommer sakna alla mina fina vänner så mycket under den här månaden. så himla, himla  mycket. jag har nog de bästa människorna man kan ha i mitt liv just nu! massor av love på er ska ni veta.


nej hörrni, nu ringer madde för att snacka lite skit. vi får ta och höras imorgon.
PUSSEN




söndag - måndag - tisdag - i can't wait.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0