walk a mile in someone elses shoes

12.10 am i la (mitt pa dagen alltsa) det ar sa varmt, man dor nastan. shoppingen igar var helt okej, tror affarerna tjanar pa varmen for man vill stanna kvar inne i affaren ifall den har ac haha kopte iaf ett par skor. till bio blev det taking woodstock, oh my haha kokofilm, seg i borjan men sen blev den rolig. alskar nar foraldrarna kakar haschbrownies. och maste saga, ni vet att jag har berattat att allt ar sa billigt.. well not everything. kopte en stor popcorn och en flaska vatten pa bion, kostade $12, alltsa ca 100 kronor.. sjukt dyrt. i alla fall, nar vi kom hem vid 5pm (em) sa chillade vi ett tag. sen akte vi ivag och kakade kinamat, aaaaaasgott. heeeeelt obeskrivligt gott. ah! gott.. nar vi kom hem sen satte vi pa en film och sen sov vi. nu ska vi strax ut och cruisa lite runt west side. crazy. igar akte vi forbi nichole richies och joel maddens hus, samt benji maddens och bandet the games hus, och en till kand som jag inte visste vem det var haha de bor iaf i samma kvarter som vi gor, ratt kul. yeah yeah, nu ska jag ga och satta pa mig nagra mindre varma klader. puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0