burn this fucker down

okej, what's new sen sist..

tors - timbuktu var grym. helt vild (förmodligen hög) och superkort. åkte hem till hagbror (a la axel) efteråt och chillade med en jävla massa grabbar.
fre - träffade matte, erik, moa och maria på stan. gick runt och kikade en sväg innan jag, matte och erik gick och käkade kinabuffe. grymt gott. satt där i flera timmar innan det var dags att runda av. åkte hem och vände innan det bar av hem till erik för grill tillsammans med matte. blev lite vänneravsnitt och god mat innan jag åkte vidare till emil. där var det chillkrök som stod på schemat.
lör - moa och maria lämnar svensk mark. jag är faktiskt bara hemma helt själv hela dagen och det är så otroligt skönt, att bara vara liksom. framåt eftermiddagen blev jag dock lite uttråkad så jag och melle bestämde oss för kvällsdopp. trodde vi ja, blåste och var kallt så vi satt mest och snackade på lyssnaängen innan vi åkte tillbaka till melle för att skriva krockpapper (no no, inte jag som krockat haha inte än). åkte därifrån vid 11 och då bar det av för att träffa victor.
sön - idag. har varit iväg till ämsjön (japp, fick veta idag att det stavades med ä) med mamma och badat och solat hela dagen. är lite rädisa nu men det lägger sig nog om ett par timmar.

kvällens planer är lite osammanhängande men förmodligen ska jag bara vara hemma och kolla på någon film. imorgon kommer madeleine hem och på tisdag ska jag hänga med melle, lisa och sanna. på onsdag ska jag träffa wallström och på fredag kommer hannah hem. fredag är förövrigt lite luddig (haha skrev lullig först, man kan ju alltid hoppas) men det blir någon form av "överrasknings"-hejdå-middag (?). på lördag blir det till att blanda groggar tills vi stupar med tjejerna och erik och någon gång under veckan ska jag och johan åka och bada samt så måste jag och petra träffas för att checka läget inför tisdag. för på tisdag mina kära vänner, det är då vi åker.

vill också passa på att uppmana folk att schemalägga mig under den här veckan. för jag kommer sakna er så mycket sen. sista chansen innan som tidigast 18 september.


peace 'n love


Kommentarer
Postat av: Sanna

jag kan inte imorgon.. vi måste ses en annan dag! you and me

2009-08-10 @ 09:41:30
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0