let's get it poppin' shorty

hemma efter en heldag hos mormor och morfar som avslutades med en visit hos pumba och timon. har betat av en massa hejdå's den här veckan och ikväll blir det nästa gäng. kräftskiva hos emil och jens i sunnersta där jag i princip måste dricka upp all alkohol jag har hemma så den inte står och blir gammal tills jag kommer hem. får i värsta fall ge bort det som blir över till mamma. inte okej.
packningen då, jo det går väl framåt. nej nu ljög jag, om den har gått åt något håll så är det faktiskt bakåt :/ började ju packa lite i förrgår för att se ifall något behövde tvättas, sen skulle jag ju hitta något att ha på mig senare samma kväll samt igårkväll så nu är hela resväskan en enda stor hög av i princip alla kläder jag äger. skönt. får ta rätt på det där imorgon efter jag varit på stan för att växla pengar och sådana där sista-minuten-grejer.
dags att börja fixa sig nu och tagga till lite, kanske knäcka en wildberrycider till och med.
men först
alltid en dusch
inte lukta usch
stå högt i kurs


pusskalas!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0