sweet kind of living

4.55 pm (kvallen) i la och 1.55 pa natten i sverige. det ar ca 43 grader har och har varit det hela dagen, kind of to hot for att gora annat an att slappa vid poolen. sa det ar vad vi har gjort idag, tillsammans med en grabb som heter daniel som bor ett par hus bort. nu har vi kakat ett litet snack (vi at samma som vi brukar ata till frukost, dvs en skal med yoghurt med jordgubbar och hallon, en rostad macka med ost och en bulle hehe imorse att jag yoghurt med frukt, en bulle och glass till frukost, i like it here) och jag har tagit en dusch, vi laddar om lite infor en bbq at justin's tonight. hur ar laget hemma? jag har hort att hosten har borjat komma ordentligt..? jag och tetris lar ju fa en chock nar vi kommer hem fran temperaturer over det normala till att borja anvanda tjocktrojor och jackor.. skumt. aja, ater dudes. ps. far testa bilderna igen.. synd att de inte funkade. ps2. ser att det inte gar att gora "mellanrader" eller nagot just nu, inte den basta av datorer har haha hors senare. puss

Kommentarer
Postat av: Mamsi

Hahaha, ni kommer att blir så feta ;o)

Kanske inte känner igen dig när du kommer hem... Men passa på och njut, när du kommer hem får du blodpudding hahahaha...

2009-08-29 @ 08:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0