om jag tappar fästet och trillar ner ska jag klättra upp igen

idag har varit en bra dag rakt igenom. har liksom inte riktigt någon bra kommentar på det hela. har tagit körkort, följt med malin när hon piercade sig, fått mer pengar från jobbet förra helgen, köpt två par jeans, träffat stektjejerna och käkat god middag. full fart och fläng och lite vänner har jag lyckats springa in i också utan att det riktigt var meningen.
om en timme ungefär ska jag åka ner och se timbuktu och sen dra till hagbarth.

imorgon ska jag träffa moa, maria, mathilda och erik in the city. sista gången jag ser maria och moa på över 1½ månad :S det är inte okej någonstans. hemskt, det är vad det är! men gud så kul "vi" kommer ha det på naxos.


kärlek,
jag tänker på er.





det var en gammal en, halloween 2007 right?

Kommentarer
Postat av: Melina

GRATTIS I MASSVIS ÄLSKLING

2009-08-06 @ 21:22:08
URL: http://melle.blogg.se/
Postat av: Maria

Det är så sorligt, men vi kommer ha så mycket att berätta när vi ses igen!!!! :D



usch vilken hemsk blid, men den bjuder vi på! (är jag en sköldpadda?)

2009-08-07 @ 16:03:54
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Malin

MEN DIN LILLA! Ofta du inte sa att du tagit körkort?! Haha.. GRATTIS iaf :D

2009-08-07 @ 16:20:23
Postat av: MOJS

Jag saknar dig redan också! Någon kväll gråter vi nog en skvätt för dig vår lilla pillisnutti, men jag antar att det är livets nyttigheter att vara ifrån varandra. HA NU SÅ SJUKT KUK (KUL), så lovar vi att ha det med :)



tusen pussar mitt i minifinisen.

2009-08-07 @ 22:27:42
URL: http://moahals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0