O H - M Y - G O D

japp, det var ungefar min reaktion. min reaktion pa ALLT. flygresan var lang men faktiskt helt okej. hem kommar dock bli bajs eftersom vi mellanlandar bade i atlanta och i paris. + att da kommer vi tappa ca 1,5 dygn. nu tjanade vi ett halvt dygn. vi kom fram runt nio igarkvall (da var klockan ungefar 6 pa morgonen hemma) sa jag var vaken i 25 timmar, ratt trott var man.
det basta med hela flygresan var nog nar vi flog over gronland. sa himla himla himla fint! ofattbart. sen att flyga over los angeles var inte fy skam det heller. sa javla stort sa ni forstar inte och sa mycket lampor som los, superfint!
dominique kom och hamtade oss pa flygplatsen och skjutsade oss (genom downtown, alltsa alla skyskrapor som det finns sa mycket bilder av pa internet, googla los angeles sa ser ni) till deras hus (eller borde jagsaga mansion?) i glendale (bredvid hollywood). allt ar sa stort har! huset ar superfint och lyxigt och lady mary (hund- och husvakten) ar en jattesot liten kvinna som har hjalpt oss med frukost och sant idag. hon ska snart laga en kycklingsallad till lunch till oss.
klockan ar 12 mitt pa dagen har nu (tror kl ar 9 pa kvallen hemma?) och vi ska ga ut till deras back yard och softa vid poolen en stund. vi ar sa bortskamda har, galet. har fatt mail av mamma ocksa som sager att nar jag kommer hem ska jag fa ha forden sjalv fram tills oktober for hon har kopt en ny bil och ska inte skrota forden foren i okt. alltsa lite bortskamd nar jag kommer hem ocksa haha
anyway, nu ska jag kolla facebook lite snabbt och sen joina petra by the pool or the bar or whatever she's doin back there.

saknar er, xoxo

Kommentarer
Postat av: MELINA

ÅÅÅH! SKRIV MER! skriv merereerereeeer. jag är så avis. gud. jag ler hela tiden nu. du är så bra.åååååh. bvad bra du har det. PUSSPUSPSPUSSUSPUSPSUPSUPSUSPUS galen

2009-08-20 @ 12:48:22
Postat av: Sanna

du har ingen aning om hur mycket jag behöver dig just nu



hoppas du har det bra

älskar dig

2009-08-22 @ 19:37:52
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0