k a o s

har inget annat ord som beskriver allt just nu (kläderna, lägenheten, presenterna, humöret, resväskan och mest av allt mitt huvud). det är saker och tankar och glöm ej-lappar i högar runt mina fötter. har just nu en andningspaus där jag skrivit ut den uppdaterade flygbiljetten samt mailat dominique.
för att organisera upp lite tror jag att jag ska bädda sängen och lägga bort alla kläder som absolut inte ska följa med. därefter kan jag lägga upp sånt som faktiskt ska ner i väskorna på sängen och beta av alla kom-ihåg's.

later.


växla pengar
packa
skriva medical care permission letter
tömma, ladda och formatera om kameran
flytta över pengar från sparkontot till uttagskontot
bestämma vad som ska ner i resväska och vad som ska ner i handbagage
köpa presenter
välja ut vilka skor som ska med
uppdatera "first-aid"-kitet (huvudvärkstabletter, våtservetter, plåster, tamponger, aerus, kondomer, tuggummi, deo)
skriva upp adresser till vykort (de som vill ha får kommentera med adress)

ta med foton på släkten att visa

Kommentarer
Postat av: Melina

OH MY GOD YES.



Munters gata 13

75439 Uppsala



jag vill jag vill jag vill!

puss.. åhhhh vad jag kommer sakna dig! <3<3<3<3

puss puss puss puss

2009-08-17 @ 18:26:20
URL: http://melle.blogg.se/
Postat av: Sanna

jag jag jag!



Österängsgatan 28b 753 28

2009-08-17 @ 18:27:59
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0