it's a good day every day

la-tid: 6.15 pm (eftermiddagen), svensk tid: 3.15 (natten)
hej alla mina allra finaste! hur mar ni, pa riktigt.. HUR MAR NI? (kraver svar)
ar tillbaka i los angeles nu. kom vid 12 och har chillat vid poolen sen dess. nu har jag duschat och fixat mig lite och tankte forsoka mig pa att ladda in bilder..
de senaste dagarna har vi varit i deras beach house i del mar i norra san diego. sa himla fint dar (ar nara mexikanska gransen), vit kokhet sand mellan tarna och meterhoga svalkande vagor bara ett par meter fran fonstret. har varit dar med dominique och hennes tva supersota ungar ryan och brooke, sa charmiga sa man smalter. i fredags var jag och petra till en stor outlet mall och shoppade hela dagen, blev tva adidasjackor, tva par converse (ett par till mig och ett par till ossian, sa vi kommer spatsera runt i likadana dojjor i host haha), en parfym och en tisha med fett cool rygg. allt detta gick pa ca 1200 kronor,  b i l l i g t  som fan. i love it. i lordags akte jag och petra ivag till san diego zoo som tydligen ar varldskant och en ganska big deal. det var coolt faktiskt, riktigt kul. trodde aldrig att jag skulle fa se isbjornar i sodra kalifornien. igar blev det en heldag pa stranden mellan alla surfare, i love that too!
dominique och karen har gjort en lista till oss med allt vi maste hinna gora innan vi aker hem, jag har inte alla grejer i huvudet men ett par baseball games, ucla, hollywood  och beverly hills (akte igenom the oc idag for att lamna en present till en av d's kompisar som bor dar, det ligger mellan la och san diego.), universal pictures, nagot stort nojesfalt med hjart-attacks rollercosters, down town mm, tror det var uppat 15-20 saker pa den dar listan. detta gor att vi formodligen inte kommer sticka ivag till varken hawaii eller las vegas, kanske daremot san francisco.
ah ni ska bara veta hur haftigt det ar nar man aker pa the freeway och ser skyltar som santa monica, santa ana, santa fe. sjukt!
tyvarr ar jag inne pa en mac-dator nu och fattar inte hur jag gor for att ladda upp bilder, sa ni far halla ut en stund till.
som jag skrev pa facebook ocksa, jag blir superglad for alla sms men jag kan tyvarr inte svara. sa jag forsoker svara nasta gang jag ar i narheten av en dator. sa lange jag ar inne pa den har macen sa kan jag tyvarr inte lasa mail heller, sa det basta du kan gora ar facebook eller sms.
ska ga och hjalpa karen med middagen nu, tror hennes syskon kommer hit och kakar for att traffa "the girls" (mig och petra haha) ikvall eller imorgonkvall.
saknar er! xoxo

Kommentarer
Postat av: Melina

Helt fantastiskt vad pirrig i magen jag blir när jag läser. Ni verkar ha det helt underbart, som en jävla drömvärld. Kan inte förstå det. Gud vad glad jag är för eran skull! Det måste vara en livsupplevelse!! Guuuuuud. Hälsa drömvärlden från mig. Pussssss saknar dig Mallebralle. (och för att svara på din fråga, jag mår bra! är hemma i jönköping och hälsar på. ska hem till uppsala igen på torsdag. har fått min lön dessutom så jag mår ännu bättre pga det! heheheh)

2009-08-25 @ 11:32:05
URL: http://melle.blogg.se/
Postat av: Adam

Fan va man blir avundsjuk alltså... :(

2009-08-25 @ 14:06:30
Postat av: Maria

mitt liv är ju SÅ tråkigt jämfört med ditt kan jag ju säga. har sitter man i uppsala, efter en skoldag som iofs varit helt mysig men ändå. LA, ja.... liiite mer upptäckningsstatus på det kanske....!



MEn ha det SUPER och NJUT! PUSSPUSSPUSSPUSS ÄLSKLING!

2009-08-25 @ 14:32:13
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det där med att åka på "freeway" och se ut över havet o solnedgången. Siluetten av palmerna... Det tyckte jag verkligen var häftigt när jag var där. Känner igen mig så mycket i det du skriver. Blev ju inte sämre av att åka i någon fiiiin bil. Hälsa Karen att jag är så nöjd med mitt liv. Kan inte vara annat med 2 underbara barn. Puss,puss,puss!!!

2009-08-25 @ 16:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0