hollywood walk of fame

klockan ar 7.10 pm (kvallen) i la.
karen ar pa cocktailparty och jim ar pa uclamiddag. jag och tetris har huset for oss sjalva och vi har precis oppnat ett flaska kallt vitt vin. sa underbart efter en heldag i hollywood (+west, hights), beverly hills och bel air. sa skont att bara slappa en stund innan vi ska duscha av oss dagens aktiviteter och aka hem till justin.
jag saknar er dar hemma, tanker pa er innan jag ska sova pa kvallen. ifall jag var kristen kanske jag till och med skulle be for er ;) pppppuuuuusssss!

Kommentarer
Postat av: Melina

Vi tänker på dig med, din lilla rikemansgriiiis! :D:D:D:D puss hjärtegull

2009-08-28 @ 09:39:44
URL: http://melle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0