even when you don't know, i am by your side

7.30 pm (kvallen) i la och 4.30 pa natten hemma i sverige
maaaaaaaaaaaama, har spenderat $153 (ca 1200kr) i EN affar idag. jag har nog en sjukdom. men klirr i garderoben ska ni veta, i love it. min blogg borde inte heta dontshednotears utan shopaholic.blogg.se haha
aja, vad har ni for er da, ligger och sover antar jag.. har i la har vi precis kakat middag. nu ska vi kaka glass och dricka vin och bara softa, kanske ta ett kvallsdopp eller sa, vi far se.
maste ocksa tala om hur oppna de ar har. karens syrra ska komma hit pa middag imorgon med sin lesbiska partner, idag kom det hit en anonym alkis drugs something something kille som har kakat med oss och som jag tror ska bo har ett tag. och karen berattade igar om hur de har alla mojliga nationaliteter i slakten, ena brosan ar gift med en mexikan och den andra med en jude och jim ar italienare och sen saklart lilla jag fran lilla sverige, sjukt. och valdigt mysigt.
nu ska vi sticka och plocka pa oss lite glass och kakor. (de ater sjuuuuuuuukt mycket kakor har, det ar kakor i hoger och vanstervarv som sannihun skulle sagt.)
PUSS
imorse
justin - so do you guys like to party? you wanna do it while you are here in la?
jag och petra - yeh!
justin - yeah i kind of got that impression.. don't worry, i'll get you guys in trouble.
mamma, kolla facebook. (har fatt tag pa josefine sa dont bother)
josefinis, saknar dig ocksa cuzie waaaaddaaaap :*

Kommentarer
Postat av: Mamsi

Ta vara på tiden, fastna inte vid datorn (även om det är väldans kul att läsa hur du har det). Fråga Justin om han kommer ihåg att han sjöng "dr Railey" för mig och gav mig sprutor (lekte att han var doktor) när han var typ 5 år ;o)

Förresten kommer ni att bli feta av alla kakor!

2009-08-26 @ 08:16:38
Postat av: Mamsi

PS! Den lesbiska partnern är också svart -om det är samma partner som jag har träffat tidigare... Bara så att du inte får en chock av all frimodighet, menar jag...

2009-08-26 @ 08:19:54
Postat av: Mamsi

http://www.uddq.se/fahrenheit-till-celsius.php

kolla den om ni vill räkna om farenheit till celicius... ;o)

2009-08-26 @ 08:28:30
Postat av: Mamsi

Hej igen. Vad gäller ALLA dina mob frågor så lämpar jag över dem på Jonas...

2009-08-26 @ 12:45:52
Postat av: Mamsi

Har inte din facebookmail...

Utan abonnemang: mellan 6000 o 12000 kr beroende på GB (fr 8 upp till 32GB finns vad jag kan se)



Telenor (iPhone 3GGS 16GB)

Ex abonnemang: telefonen 0 kr, 549 kr/mån i 24 mån, 0,19 kr/min. Tillkommer öppningsavgift också. DYRT!



3G

Finns massor av olika abonnemang, bl a:

En fast mån avg fr 99 – 599 kr/mån i 24 mån, sen tillkommer minutpris och någon tusenlapp för telefonen… DYRT!



Telia

Mobil Prata på:

378 kr/mån. Bindningstid 24 mån. 0,29 kr/min alla nät. 0,29 kr/sms till alla nät. 1,99 kr/mms. 0,79 kr/samtal öppningsavgift. DYRT!!!



Tänk på att det också kostar att ”låsa” upp telefonen efter bindningstidens utgång.

Tänk också på att man inte ska dra på sig månatliga utgifter när man inte har någon inkomst. Bättre att köpa en telefon om priset är bra, sen kan du göra vad du vill med den, när du vill...

2009-08-26 @ 13:16:57
Postat av: Moa

Saknar dig min Finis!! Och läser bloggen ska du veta...Bra att du har de bra, men jag längtar redan till du kommer hem!



Pusspusspuss

2009-08-26 @ 22:18:45
Postat av: cuz

hej gullis!! du får komma hem snart så vi kan åka till den glada tanten..(om du mot all formodan inte vet vem så hon som tycker att du suger på att plocka ogräs o har alldeles för stora trasor på kroppen haha) det är bra att du uppdaterar oss här hemma, kul att nån av oss har ett liv =) när kommer du hem?? ha så kul nu o passa på o gör mkt najsa saker för när du kommer hem e de same old same old! pusselipusss

2009-08-29 @ 16:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0