El Pueblo de Nostra Señora la Reina de los Angeles

11.05 am i la, 8.05 pa kvallen i sverige
visste ni att det dar ar det riktiga namnet pa staden jag just nu befinner mig i? ganska coolt.
om ungefar en halvtimme ska vi aka ivag till ett stort kopcentrum. jag ska kika pa ny telefon och sa ska vi val bara allmant slosa vara hart slitna slantar hehe har kakat frukost med justin nu ocksa, karens son/dominiques lillebror, 26 ar ar han och supertrevlig. det ar han som ska ta med oss pa alla vilda "get in trouble" kind of things har han sagt, jag och tetris klagar inte.
ska bli uppat 100 grader farenheit(stavning?) har idag. vad ar det i celcius? vi ar lite nyfikna har borta.. sa nar vi kommer hem fran shoppingrundan blir det soft vid poolen igen. man kan knappt gora annat nar det ar sa har varmt och kvavt. helt underbart.
kisses!
ps. mamma, jag ska halsa det till karen haha och kan du smsa josefine (eller be jonas, han har numret) och saga att jag har fatt hennes sms men ej kan svara + att jag ej kan maila henne eftersom mailen fortfarande inte funkar. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0